Strona główna Polityka cookies

Polityka cookies

O polityce cookies

Używamy plików cookies i innych, podobnych mechanizmów, aby poznać w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej Strony Internetowej oraz do celów marketingowych, w tym aby wyświetlać im reklamy w innych miejscach w Internecie.

Czym są pliki cookies?

Cookie to mały plik tekstowy, zapisywany przez witrynę internetową na Twoim komputerze, telefonie lub innym urządzeniu, za pomocą którego przeglądasz stronę internetową. Plik cookie zawiera dane na temat korzystania przez Ciebie z tej strony.

Do czego używamy plików cookies?

Domyślnie przeglądarki internetowe umożliwiają przechowywanie i dostęp przez cookies do Twojego urządzenia. Niektóre cookies są niezbędne do działania Strony Internetowej. W pozostałych przypadkach przy pierwszym wejściu na naszą Stronę Internetową prosimy Cię o wyrażenie zgody na instalację cookies.
W dowolnym momencie możesz zmienić ustawienia cookies poprzez wybór odpowiednich opcji tutaj albo poprzez zmianę ustawień przeglądarki. Więcej na ten temat możesz znaleźć na stronie http://www.youronlinechoices.com/pl/twojewybory. Zablokowanie przez Ciebie konkretnych plików cookies będzie uważane za odwołanie zgody i będzie oznaczało, że nie przetwarzamy już Twoich danych w tym zakresie.
Poniżej możesz przeczytać jakich dokładnie jakich cookies używamy i jakim firmom w związku z tym mogą być przekazywane Twoje dane.

Jakich cookies używamy?

Niezbędne cookies: 
Te cookies służą do prawidłowego działania strony. Niestety nie możesz ich wyłączyć, bo po wyłączeniu nasza strona po prostu nie będzie działać. W tym zakresie używamy pliku rodoCookieSettings, który przechowuje Twoje ustawienia prywatności. Pokazuje twoją zgodę lub jej brak na uruchamianie poszczególnych rodzajów cookies na naszej stronie.
Analizy statystyczne naszej Strony Internetowej:
Korzystamy z narzędzi zbierających dane statystyczne, dzięki którym możemy zrozumieć jak użytkownicy korzystają z naszej Strony Internetowej. Dane, które otrzymujemy z tych narzędzi, nie dają nam informacji o konkretnej osobie i nie łączymy ich z innymi danymi, które nam podajesz. Korzystamy z Google Analytics.
Google może gromadzić na swoich serwerach dane pozyskane z plików. Informacje, jakie zbiera Google Analytics o użytkownikach, to np.: ile razy użytkownik odwiedza witrynę; data pierwszej i ostatniej wizyty; czas trwania odwiedzin; strona, z której użytkownik odwiedził witrynę; wyszukiwarka, której użytkownik używa; link, który został kliknięty; miejsce na świecie, z którego użytkownik uzyskuje dostęp, itp.Używamy Google Analytics w ten sposób, by Twój adres IP był skracany przed przekazaniem dalej. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przekazywany do serwera Google w USA i dopiero tam skracany. Zanonimizowany adres IP przetwarzany przez Google Analytics co do zasady nie jest łączony z innymi danymi Google.
Wtyczki społecznościowe:
Na naszej Stronie Internetowej używane są wtyczki społecznościowe serwisów społecznościowych Facebook i Instagram oraz Youtube. Gdy wyświetlasz stronę, zawierającą taką wtyczkę, Twoja przeglądarka nawiąże bezpośrednie połączenie z serwerami serwisów społecznościowych. Zawartość wtyczki jest przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do Twojej przeglądarki. Usługodawca otrzymuje wówczas informację, że Twoja przeglądarka wyświetliła naszą Stronę Internetową, nawet jeśli nie jesteś zalogowany w danym serwisie społecznościowym, albo nawet nie posiadasz w nim profilu. Jeśli przed wizytą na naszej Stronie Internetowej zalogowałeś się do jednego z w/w serwisów społecznościowych, to jego właściciel będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na naszej Stronie Internetowej do Twojego profilu w danym serwisie.

W jaki sposób mogę kontrolować moje dane w cookies?

Podstawą prawną do używania przez nas pozostałych cookies jest Twoja zgoda.
W związku z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych za pomocą plików cookies, w każdej chwili przysługują Ci prawa, o których piszemy poniżej.
Używanie przez nas plików cookies, w szczególności do celów reklamy behawioralnej, może wiązać się z tzw. profilowaniem. Oznacza to, że My lub firmy marketingowe, z których usług korzystamy, możemy tworzyć profil użytkownika na bazie zgromadzonych informacji (np. adres e-mail, rodzaj urządzenia, częstotliwość wizyt) i na tej podstawie formułować na przyszłość prognozy zakupowe lub prognozy zainteresowań użytkownika. Pozwala nam to podejmować decyzje, jakie treści (w tym reklamy) wyświetlać na naszej i innych stronach internetowych. Takie profilowanie nie wywołuje wobec Ciebie skutków prawnych, ani w podobny sposób istotnie wpływać na Twoją sytuację.